نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه بد می کند سطح کراتینین 1.69 در بیماری مزمن کلیه

سطح کراتینین شاخص عملکرد کلیوی، سطح 1.69 بالاتر از سطح طبیعی 1.3.Entonces است، چگونه به طور جدی می کند سطح کراتینین از 1.69 در بیماری مزمن کلیه؟ در زیر توضیح خواهم داد جزئیات. اگر می خواهید بدانید که به طور مستقیم، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

همانطور که همه ما می دانیم را تابع قوی کلیه جبرانی، عملکرد کلیوی تنها تا 50٪ سطح کراتینین elevará.Así سطح کراتینین از 1.69 بدان معنی است که کلیه خود را به حدی آسیب دیده است و عملکرد کلیه چپ است . اما کمتر از 50٪ از بیماران مبتلا به این وضعیت هنوز هم فرصت آن را بازیابی با کمک از یک درمان منظم و به موقع داشته باشد.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به کاهش سطح بالایی از natural.Es کراتینین تشکیل یک نوع از روش خارجی از درمان، همراه با فن آوری بالا، می تواند دستیابی به آن است که آسیب به طور مستقیم کمک، به طوری که مواد تشکیل دهنده فعال از دارو می توانید eficaz.Si برای جزئیات بیشتر در مورد این درمان کند، یک پیام در باس ترک، با اطلاعاتی که شما به صورت رایگان می خواهید پاسخ خواهد داد.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین از 1.69 بالاتر از سطح طبیعی است که در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، که می تواند با oportuno.Así درمان بهبود هر زمان که شما افتاد ناراحت کننده است، شما را به رفتن به بیمارستان برای تشخیص بیشتر در tiempo.Cuanto می توانید قبل از درمان کنید، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد.

کارشناسان یادآوری می کنند که کنترل این بیماری در مراحل اولیه باعث می شود، در غیر این صورت، ممکن است که از دست دادن فرصت برای به دست آوردن recuperación.Si شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارند، شما می توانید با ارسال یک ایمیل . ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: